Aftermovie CCO AWARDS 2024

DE WINNAARS VAN 2024

Koningin Elisabeth Instituut en smartphoto!

 

De winnaars van de 2024/2025 Customer-Centered Organization Awards zijn het Koningin Elisabeth Instituut als meest patiëntgerichte organisatie en smartphoto als meest klantgerichte organisatie.

KEI – KONINGIN ELISABETH INSTITUUT

Al snel werd duidelijk dat de patiënt hier als mens centraal staat. De patiënt met zijn naasten, de patiënt als uniek individu, de patiënt als medebeslisser in zijn eigen behandeling.

Het proces begint al voordat de patiënt binnenkomt en stopt niet zodra hij weer vertrekt. Het uitgaan van de uniekheid van de patiënt vormt ook de drijfveer voor specialisatie. Er is een interdisciplinaire aanpak waarin artsen streven naar uitmuntendheid.

Alle medewerkers worden om inbreng gevraagd en gehoord. Tevredenheid is een belangrijke graadmeter voor deze organisatie.

Het gehele model dat hier wordt gehanteerd, is dynamisch en flexibel, een continu verbeterproces.

Je voelt hoe deze visie op een gestructureerde en doordachte manier, met zachte maar krachtige hand, in de organisatie wordt verankerd – afdeling per afdeling, zowel horizontaal als verticaal.

Een gouden regel binnen deze organisatie luidt:
“Als we samen zeilen, komen we vooruit.”

Wij zouden hieraan willen toevoegen:
“Het is de stand van de zeilen, niet de wind, die de koers bepaalt.”

smartphoto

Veel organisaties zetten hun klanten voorop, althans in hun marketing.

Maar er zijn ook bedrijven die dat zo doorleven dat het letterlijk deel van het DNA van de mensen wordt.

Dat merk je in verschillende elementen: de langdurige retentie van medewerkers, de consequente visie op klant centraal vertalen in dagelijkse gewoontes en handelingen, het maniakaal nastreven van perfectie.

En ook, gelijk wat er gebeurt, het probleem voor de klant oplossen, zelfs al is die zelf de oorzaak van dat probleem.

Het toont aan dat mensen bereid zijn om veel te doen voor de klanten, als ze hiervoor het juiste kader aangereikt krijgen, het vertrouwen vanuit het leiderschap, de juiste middelen en de vrijheid om dit in te zetten zoals zij het zelf het beste aanvoelen.

En als je dit alles dan ook nog eens kan doen in een omgeving waarbij de klant niet fysiek bij jou staat, dan kan dat alleen leiden tot respect.

En daarom is smartphoto een meer dan terechte winnaar. Proficiat!

DE GENOMINEERDEN '24

Carglass


Genomineerd
Categorie
Klantgerichtheid

Securex


Genomineerd
Categorie
Klantgerichtheid

Smartphoto


Genomineerd
Categorie
Klantgerichtheid

AZ Zeno


Genomineerd
Categorie
Patiëntgerichtheid

KEI – Koningin Elisabeth Instituut

Genomineerd
Categorie
Patiëntgerichtheid

DE SPREKERS '24

Arnaud Dierickx

Senior Customer-Centricity Consultant
Partner u.sentric

Els Dufraimont

Gynaecologe Imelda Ziekenhuis Bonheiden & ‘geïntegreerde zorg’-expert

Frans Goenee

Inspirational Manager
Efteling 🍄

ONZE PARTNERS

Geïnteresseerd in de CCO Awards als sponsor of partner?

Contacteer Annita op 0475 69 01 29 of annita@usentric.eu

Organisator

Partners